Умови обміну та повернення товару

При отриманні товару у відділенні Нової Пошти, ми наполегливо просимо перевіряти товар на зовнішній вигляд, цілісність та комплектацію. У випадку виявлення невідповідності, ви маєте повне право відмовитись від замовлення.

Товар належної якості можна повернути або обміняти протягом 14 днів з дня продажу, якщо:

  • товар не використовувався,
  • не порушена його упаковка, пломби, фабричні ярлики не пошкоджені,
  • збережено його товарний вигляд,
  • є документи, що підтверджують покупку.

* Дані відповідно до закону України "Про захист прав споживачів"

Порядок повернення:

  • Повідомити нас про намір відправити повернення і обов'язково заповнити форму на повернення.
  • Отримати відповідь на ваше повідомлення від нашого менеджера з підтвердженням дотримання вами умов та термінів повернення.
  • Відправити посилку (за власний рахунок) Новою поштою згідно з тарифами перевізника
З моменту отримання товару на склад, терміни обміну та повернення складає 3-5 робочих днів.

Важливо! Доставка за обмін та повернення товару належної якості сплачується покупцем!


Зверніть увагу! У зв'язку з тим, що більшість товарів нашого магазину не підлягає поверненню / обміну, просимо Вас серйозно поставитися до вибору товару.


Витяги з Закону України "Про захист прав споживачів" (№ 3161-IV від 01.12.2005 р):
"Обмін непродовольчого товару належної якості провадиться, якщо зазначений товар не був у споживанні, збережено його товарний вид, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також товарний чек або касовий чек, видані споживачеві разом з проданим зазначеним товаром. Перелік товарів, що не підлягають обміну з підстав, зазначених у цій статті Закону України.

"Споживач не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно його споживачем"

... "При відмові споживача від товару продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через десять днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги."
Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р N 172


Адреса та відділення Нової Пошти для відправки повернутих замовлень та замовлень на обмін:
м. Вінниця, відділення Нової Пошти №30
+38 (097) 928 8468
Отримувач
Гаврилюк Ірина Василівна

Процедура зарахування коштів покупцю під час здійснення повернення
Кошти будуть повернуті протягом 7-10 робочих днів після повного огляду товару і перевірки його стану і переконанні в тому, що в товарі відсутні пошкодження чи дефекти, збережена оригінальна упаковка, чек про купівлю товару. Кошти повертаються зарахуванням на реквізити покупця шляхом переказу на особистий банківський рахунок покупця. 

Made on
Tilda